2016. március 1., kedd

Második díjam

Sziasztok! Nemrég megkaptam a második díjam, amit nagyon szépen köszönök Könyv Writernek, a Number 4 - Invisible c. blog írójának!




Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad ;)
2. Válaszolj 5 kérdésre, ami a díjhoz jár.
3. Olvasd el az első 5 fejezetet, illetve az utolsó fejezetet, annak a blogján akitől a díjat kaptad. 
4. Mondj véleményt a blogról.
5. Írd le, kiknek ajánlod a blogot .
6. Küldd tovább a díjat 5 embernek! nézd meg, hogy megkapta-e már a díjat, és ha igen, ne küldd el neki!


5 kérdés, 5 válasz:

1. Miről szólt az első írásod/történeted/novellád, és mikor írtad?
Még azt hiszem tavaly előtt volt egy Így neveld a sárkányodat fanfic blogom és, mint azt a cím is mutatja, sárkányokról és a lovasaikról szólt. Ezt nemrég kezdtem újraírni, ha valakit esetleg érdekelne az alábbi linken megtekintheti: Rebekafury élete
2. Milyen érzések töltöttek el, amikor megírtad és közzétetted az első fejezetet/bejegyzést a blogodon?
Hát igazándiból nagyon izgultam, nehogy elrontsak valamit, és persze az egekben volt a pulzusom, mikor rákantintottam a közzététel gombocskára. 
3. Ki írta az első kommentet a blogodhoz, és mi volt az? Mire gondoltál, amikor elolvastad?
„Nagyon jó lett Ebii :3 Rendszeres olvasód leszek :3 " – No Name
Számomra nagyon fontos No Name véleménye, hiszen valamilyen szinten felnézek rá és az egyik legjobb barátnőm is, így nagyon örültem, hogy kommentelt <3
4. Mi ihlette a történetedet? Honnan jött a blogod alapötlete?
So, ez elég bonyolult sztori, de megpróbálom elmagyarázni. Egyszer, mikor magyar órán ültem a barátnőmmel, elkezdett rajzolgatni, és sikeresen összehozott egy ember fej szerű kezdetleges firkát. Nos, én ezt elkezdtem folytatni, és ahogy haladtam vele, rajzoltam a kezébe íjat, felszerelést etc.  Aztán pedig ugye elneveztem, természetesen magamról (én kis egoista). Ezek után így beugrott, hogy hopp! Mi lenne ha ennek a kis drágaságnak rajzolnék társakat? Megkértem a barátnőmet, hogy rajzoljon még ilyen fejecskéket nekem, én pedig folytatgattam őket, és közben kezdett kirajzolódni a fejemben egy történet. Így megrajzoltam mindenkit egyenként, Alessandrát, Okamit, Await, Britenyt stb. Aztán elkezdtem tervezgetni a történet többi részét egy kis füzetben, majd létrehoztam a blogot és elkezdtem megírni a prológust.

5 Mit jelent számodra az írás?
Hát hol is kezdjem.. az írás számomra amolyan menedék, ami életet és megnyugvást ad. Szeretem kiírni magamból az érzéseimet, mikor szomorú vagyok, vagy éppen mérges. Ezen kívül sok embert ismertem meg az íráson keresztül, és nagyon sok barátom lett ezáltal <3



Véleményem a Number 4 - Invisible c. blogról:
Összességében tetszik, nagyon ötletes és egyáltalán nem "sablonos". Azért ha valaki mondjuk szereti például a Stitches-t, eléggé feltűnő, hogy Shawn (mint fedőnév) valójában is Shawn (mint az énekes), bár ez szerintem nem baj. Tetszik, hogy a szereplőknek is vannak hibái, és senki sem tökéletes. Egyelőre csak a "kötelező" részeket olvastam el, de most nekilátok a többinek is! ^-^

Ezt a blogot legfőképp azoknak ajánlom, akik szeretik a fantasy-s blogokat.

Blogok/Bloggerek, akiknek küldöm a díjat:
Andi Szabó - Kiss or Death
(És, mivel nincs több blog, amit még ne dobtam volna meg egy díjjal, és olvasom is, ezért csak kettő lett :D )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése