2016. március 30., szerda

Harmadik díjam

Égdörgés


10 dolog rólam:

1. Őrülten bele vagyok szerelmesedve jónéhány filmbe/sorozatba/mesefilmbe, éppen ezért nem szeretem, hogy ilyen rövidek a szünetek. Hát ki fogja helyettem folytatni a nyolcadik Karib tenger kalózai maratont? És az Odaáttal mi lesz? A Trónok harcát elástuk a kert végében?

2. Nem vagyok félős fajta, viszont a bogaraktól és a rovaroktól egyenesen rettegek. Most komolyan, ki szereti, ha egy pók a cuccai közt mászkál, vagy egy hangya a haját barangolja be napokon keresztül?

3. Lassan több, mint hét hónapja, hogy elkezdtem kosarazni.

4. Nemrég néztem meg a Zootropolist, a Kung fu panda harmadik részét, illetve a Deadpoolt, és mindegyiket imádtam.

5. Kövezzetek meg, de imádom a Katicabogár és a fekete macska kalandjai c. mesét. Miért nincs magyarul folytatása?

6. Otaku vagyok, a hetekben sikerült két animét is kivégeznem, és a nyári conra is menni fogok, méghozzá egy Kuroko cosplayben, csak egy kicsit átvariáltam és Tetsu lány lesz.

7. Imádok szerepjátékozni, és tegnap az egyik barátom profi szerepesnek nevezett ami nagyon jól esett.

8. Jelenleg hetvenkét darab zeneszám található a telefonomon.

9. Van négy tanárom, akiket eszméletlenül ki tudok készíteni, de ettől függetlenül valahogy még sem utálnak. Ma például angolon bármit mondott a tanár eszembe jutott róla egy d és elkezdtem énekelni, előtte tesin pedig kimentünk a játszótérre (azt nem tudom miért) és a babahintában hintáztam, onnan integettünk a testnevelés tanárommal egymásnak aki egyébként az osztályfőnököm is, előtte pedig direkt mondta hogy ne szaladjunk odafele, de persze én nem hallottam, és elkezdtem futni aztán el is estem. Ikszdé.

10. Két nagyon nagy farkas plüssel és egy picivel, egy nagy pihepuha párnával, egy kicsi extrém puha párnával és egy kék kosárlabdával szoktam aludni.

10 kérdésre válaszoltam:

1. Mi óta blogolsz?
Lassan három éve lesz, hogy megnyitottam az első blogom.

2. Van kedvenc blogod?
Igen, van.

3. Melyik a kedvenc karaktered az ÉN blogomból?
Valery.

4. Hova utaznál el?
Forksba, vagy Japánba.

5. Van háziállatod?
Igem, van egy cicám.

6. Van kedvenc filmed?
Uhm hát, több is van.

7. És zenéd?
Nagyon sok zenét szeretek, viszont egy sincs ami kifejezetten a kedvencem lenne.

8. Hány éves vagy?
Májusban leszek tizenhárom.

9. Hány blogod van?
Túl sok. Szám szerint nyolc. (Ezek közül csak három üzemel, és háromban csak szerkesztőként vagyok jelen.)

10. Nem tudok mást feltenni, úgyhogy: Jól vagy?
Igen, köszönöm szépen, jól vagyok.

10 kérdésem:
1. Milyen sorozatokat nézel?
2. Ki(k) a kedvenc íród(/id)?
3. Szeretsz sportolni?
4. Van(nak) példaképed(/id)?
5. Szereted az esőt?
6. Sütöttél már házi kenyeret?
7. Mi a véleményed rólam?
8. Tanulsz valamilyen idegen nyelvet?
9. Mi a kedvenc időtöltésed/elfoglaltságod.
10. Milyen foglalkozás érdekel?

10 ember akiknek a díjat küldöm:


Andi Szabó - KISS or DEATH?

Kovács Petra - Palacsinta

Narcissa Peterson - Bonyodalom a pályán és az életben

Blair Tonkin - Hormones

Zsu - My Heart

Könyvmoly2000 - Now's our time

Viktória Tóth - A 2. Világ

Jetta P. - Tamed

Brynn Hastings - Online dobverő

Xoxo Ebii

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm a díjat! :) Sajnos nem tudom tovább küldeni, mivel nem olvasok blogokat, amiért elnézésedet kérem! :(

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! :) Én viszont csak kevesebb leányzónak tudom továbbítani :(

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm a díjat, mindjárt ki is töltöm! :)

    VálaszTörlés