2016. január 30., szombat

Első díjam

Uram isten! Megkaptam az első díjam!
(már harmadjára írom ezt a bejegyzést. Édes drága blogger, én igazán értékelem, hogy kitörölted a 2000+ karaktert tartalmazó bejegyzéseim, de azért remélem érzed az iróniát...)


Ments meg a magánytól c. blog


1.:Köszönd meg a díjat és tedd ki, hogy kitől kaptad!
Köszönöm szépen a díjat No Name-nek, a Ments meg a magánytól c. blog írójának! <3
2.:Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad!
Most szerencsére volt is időm elolvasni, és elmondhatatlanul imádom! (Haha, akiknek én küldöm a díjat könnyű dolguk van, mivel még csak prológus van fent.. :D )
3.:Írj 12 dolgot az illető blogjáról!
1.:BVB ff.
2.:Ash és Holly testvérek.
3.:Holl' és Andy szuper cukik együtt ahogy csípkelődnek. :3
4.:Igényesen megírt, kidolgozott, hosszú részek.
5.:Van néhány elgépelés, de ha valaki nem nyelvtan zseni nagyon nehéz észrevenni, és ettől függetlenül még ugyan úgy élvezhető a történet.
6.:Holly Nickel járt, aki egy nagy seggfej, ahogy a részekből kiderült.
7.:A lány (Holly) gyönyörűen énekel, viszont féli a közönség előtti éneklést.
8.:Jake és Andy a kedvenceim. :D
9.:Szép a design, a fejléc is passzol a történethez.
10.:Az a kis zöld klasszul feldobja a sötét hátteret.
12.:Ezt a blogot nem lehet nem szeretni. <3
(+1, hajnali egy van, és én még mindig ezt írom.. :D)
4.:Írj 12 dolgot a saját blogodról!
(Spoiler veszély!)
1.:A blogom nem fanfiction, saját szereplőkkel és saját helyszínekkel dolgozom.
2.:A Cross házba 300 év alatt mindössze két pokolkutya született.
3.:Az Okami ház ősei farkasok, a Jaeger ház ősei pedig rókák voltak.
4.:Alessandra angyal létére bűntetett előéletű.
5.:Awai és Okami a történet során többször is megjárják a Poklot.
6.:A történet lényege, hogy a fiatalok kiállják a megpróbáltatásokat, és hogy elpusztítsanak egy bukott angyalt.
7.:Perry neve eredetileg Jack volt, viszont a tervezgetés során ez megváltozott.
8.:Perry előző gazdáját (Eleanor Spikles) is egy bukott angyal ölte meg.
9.:Briteny hercegnőt fogja a legtöbb megpróbáltatás érni, viszont ezt nem szeretném elspoilerezni.
10.:A szereplők személyiségem egy-egy darabkái.
11.:Az őrzők örökké élnek, ha meg is halnak egy új testben újjá születnek, ugyan annyi idősnek, ugyan olyan kinézettel, és az emlékeik is megmaradnak.
12.:Awai és Rebeka csatlakozni fognak az Északi Vadászok Szövetségébe.
5.:Válaszolj 12 kérdésre!
1.:Mi inspirált a jelenlegi blogodhoz?
Leginkább a sorozatok és a könyvek, viszont ezen a téren sok mindent köszönhetek a barátaimnak is.
2.:  Van olyan, amit leírtál, és így utólag megbántad? Ha igen, mi az?
Egyelőre ebben a blogomban még nincs, és próbálok úgy írni, hogy azt utána ne bánjam meg. (Mint pl a Wolf Spirit-nél)
3.: Van kedvenc blogod? Ha igen, melyik az és miért?
Mindegyik blog kedvenc, amit elolvastam, mivel nem szokásom olyan blogokat olvasni, amik nem nyerik el a tetszésemet. (Ilyen kötelező olvasmányok mellett? A világ összes pénzéért sem!)
4.: Ismered az én blogom? Ha igen, véleményeznéd? Illetve az egyik kérés azt követelné, hogy olvasd el az enyém. Szóval ha megtetted, írhatnál valamit:)
Persze hogy ismerem, drága :D Egyszerűen nincsenek rá szavak.. imádom <3
5.: Te csináltad a designed?
Igen, bár nem hiszem, hogy ezt a kis cucclimuclit lehetne design-nek nevezni.
6.:Van blog trailered?
Van, és ez úton is szeretném megköszönni sister <3
7.:Ki csinálta a fejlécedet?
Én, azonban ez sem lett valami mestermű.
8.:Van művészneved? Ha igen, miért az?
Több is van, és mindegyiket használom.
Na de lássuk csak az indokokat:
-Jenessee R. Silverfox;Haha, alkesz angyalka létemre (muhaha) nem csoda, hogy a Jenessee-t választottam keresztnévnek. Ugye a Jack Daniel's üvegén van egy "Jennessee" felirat, és hát hogy még is kreatívkodjunk egy kicsit, levettem egy 'n' betűt és kész is a Jenessee! Az R. a Rebeka rövidítése szeretne lenni, a Silverfox pedig egy szerepjátékos csoportban volt a karakterem családneve, így ezt megtartottam.
-Ebii;Ezt a nevet is neked köszönhetem drágám :D (Rebeka-Rebi-Ebi+i=Ebii)
-Rebecca Stark;Mostanság nagyon rászoktam a GoT-ra, (Game of Thrones-Trónok harca) és hát ugye vérbeli rémfarkas imádóként muszáj volt a Starkot választanom. Aztán, hogy a saját nevem passzoljon egy kicsit ehhez a vezetéknévhez, a k-t kicseréltem két c-re, így lettem Rebecca.
9.: A blogodhoz összességében, szerinted melyik zene illene hozzá a legjobban? (előadó és dalcím)
Talán a The Script-Flares c. szám, vagy a Warriors a(z) Imagine dragons-tól.
(Bár Tyra leginkább a Sexy and I know it illene a legjobban :D)
10.:Jellemeznéd a főszereplődet?
Többségében (van egyáltalán ilyen szó?) Okami teljesen olyan, mint én. Színes hajú, hulla fehér bőrű, intelligens, makacs, kitartó és hirtelen haragú. (No meg persze szerény)
11.:Használsz GIF-eket a részekben?
Igen, a prológusban is használtam, és továbbra is fogok.
12.: Mi a véleményed a saját blogodról?
Valójában szerinten a prológus is lehetett volna jobb. Szeretnék valamit 110%-osan csinálni és szeretném, ha most az egyszer ez sikerülne is. Igyekszem szívem-lelkem beletenni ebbe a blogba, és remélem nem fogom megint elrontani.
  6.: A felső 12 kérdés.
7.: Kommentelj annak a blogján egy bejegyzéshez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény, a lényeg, hogy építő jellegű legyen!
8.: Cseréljetek linket!
9.: Küldd tovább 12 embernek ezt a díjat!
Nos, akkor akiknek küldöm ezt a díjat:
Jetta P. - Tamed
Viktória Tóth - A 2. Világ
HTTYD Fogatlan - Történetek a HTTYD fanokról
Fanni DragonsandTWDTM - Két lélek összezárva
10.:Tedd ki a plecsnit jól látható helyre, úgy, hogy az én blogomra vezessen!
Nos, majd talán az idő előrehaladtával kibővítem a listát, viszont egyelőre nem tudtam összegyűjteni 12 embert. Valamint a fent említett embereknek elég 6 dolgot írni a blogomról, mivl ugye csak a prológus van fent, így könnyítek kicsit.
Még egyszer nagyon szépen köszönöm a díjat, hálám örökkön örökké üldözni fog, drága No Name! <3
Xoxo Rebecca Stark

3 megjegyzés:

  1. Ohh, igazán köszönöm! :D nos akartam volna még írni valamit de jelenleg eddig jutottam xdd elolvasom a blogod és rajta leszek a dolgon és majd jön visszajelzés is ;) hali

    VálaszTörlés